divendres, 10 de maig del 2013

NOVETAT AL JOIER: Pulsera PEACE de colors

Després d'un temps sense escriure al blog, us torno a portar la novetat al joier!

El dimecres 1 de maig, festiu a Espanya i a molts altes països, vaig aprofitar per anar a al Port Aventura! Aquesta temporada a les paradetes on feien trenes també hi han posat pulseres; la majoria són flúor, amb el signe de la pau, amb claveres... La veritat és que són molt xules.

Jo em vaig comprar aquesta;

Té el signe de la pau en color cirera (el color el podries triar), pel costat boles de colors (simètriques) i al final negres, va junt amb una trena de color negre. (van les dos "enganxades")

A mi em va encantar! Espero que a vosaltres també!

Aquí us deixo més fotos perquè també veieu com queda posada:





Fins aviat! (aquest cap de setmana intentaré fer més entrades)




2 comentaris:

  1. Respostes
    1. Mooltes gràcies!

      Ja faré més entrades d'aquest tipus si tant us agraden!
      Fins aviat

      Elimina