divendres, 27 de desembre del 2013

IMPRIMIBLES: DOS NADALENCS


+


Bona tarda! Com us estan anant les festes? Espero que molt bé i que les estigueu disfrutant moltíssim!

Em sembla que ja us ho vaig dir en l'entrada del Canvi de rumb, que també penjaria imprimibles (Són coses útils que hi han per la xarxa, generalment en blogs, i es poden imprimir gratuïtament. Exemples: Etiquetes per als regals de Nadal, postals, plantilles per fer una determinada cosa...)

Doncs avui us porto dos imprimibles nadalencs per decorar la vostra taula i les vostres cases aquestes festes.
Jo he utilitzat les dues i m'han agradat molt, van tenir molt èxit.

Imprimible/DIY (Do it yourself) número 1

Es tracta d'un pessebre de paper per decorar el que volgueu i per posar-ho a l'habitació, el menjador...
És molt fàcil de fer però t'entretens un ratet i queda super bé! Els dibuixos són molt monos i ho trobo molt original.

Jo el vaig trobar a Papa Moscas, en aquesta entrada del blog/ web on hi han DIYs per fer aquest nadal (també els podeu fer, però jo vaig triar fer aquest). Si hi aneu ja veureu a la tercera foto/ DIY per fer el Pessebre.
Des d'allí et redirigeix en una altra pàgina, on es pot imprimir descarregànt-ho en un PDF. Si voleu anar directament a la pàgina cliqueu aquí.

Simplement l'heu d'imprimir, retallar cada figura, doblegar-ho cap enrere (menys el nen Jesús que s'ha de solapar) i enganxar on us diu. Us recomano cola en barra per enganxar o cola blanca, tot i que ha de ser en una quantitat molt petita.

Mireu com us quedaria (fotografia agafada de Papa Moscas):


Jo, sens dubte me'l vaig imprimir i en menys d'un quart d'hora ja el tenia colocat.
El vaig posar en un tipus de safata/plat perquè així estiguessin més agrupats.

Us ho ensenyo:



Imprimible/DIY número 2

Per Nadal, personalment, ens agrada decorar la taula per a l'ocasió. També acostumem a posar en cartellets els noms de qui s'ha de sentar a cada lloc.

Aquest imprimible tracta d'això, d'indicar que s'asseu a cada lloc però d'una manera molt original i nadalenca.

Ja fa temps que el vaig "descobrir" en algun blog, ara no recordo quin, però em va agradar i el vaig guardar. 
Per Nadal me'n vaig recordar per això vaig imprimir-ne 8 (les persones que erem a sopar) i els vaig muntar.

Es tracta d'un arbre petit fet per diferents fragments d'estampats de tons verd. S'ha de fer un tall al centre on allí s'hi col·loca una estrella que hi va el nom de la persona o el tracte que se li dóna.
Mireu com quedaria (fotografia agafada de Martha Stewart):
ft_holiday04msk08.jpg

La pàgina original que el ha creat és http://www.marthastewart.com/ (també hi trobareu altres idees per manualitats). 
On es mostra el projecte i us el podeu descarregar: http://www.marthastewart.com/267830/tree-place-card

AVÍS: Dins de l'hexàgon, les parts que tenen com una "punxa" s'han de doblegar cap a fora, d'aquesta manera se us aguantaran.

En el moment que estaven posats a la taula no vaig fer fotos, tant sols tinc aquesta: 
Gràcies tiet per passar-me-la! ;)



Espero que més o menys us en pogueu fer l'idea.

Desitjo que us siguin útils! Si us agrada aquesta ssecció o voleu que en faci més, m'ho podeu deixar als comentaris.



1 comentari: