dimecres, 1 de gener del 2014

BON ANY 2014

Primer de tot; bon any nou!
Ja sé que vaig dir que publicaria l'entrada de la meva primera fofutxa, però no volia publicar-la sense abans fer aquesta curta i senzilla entrada.

Simplement us volia dir doncs això; que us desitjo el millor per aquest any acabat d'estrenar, espero que sigui molt especial i que el recordeu sempre.
Us deixo una foto d'un trosset del meu arbre de Nadal:



Respecte al blog, dir-vos que no deixarà de funcionar, que m'agrada molt fer-ho encara que a vegades estigui molt ocupada i no tingui temps de publicar res. Al contrari, tinc moltes idees i al canviar una mica del que anava encara en tinc moltes més.


Doncs aquí acabo, ara si que ben aviat tindreu l'entrada que esperàveu.




1 comentari:

  1. BON ANY a tots els lectors d'aquest fantàstic blog!!!

    L'any apunta per mí genial: Apendre a fer FOFUTXES!

    ResponElimina