dilluns, 29 d’abril del 2013

DIY: Pulsera amb flors de boles

Estrenant, estrenant; avui hi tornem!

També estrenem un apartat; el DIY (Do It Yourself: fes-ho tu mateix). Aquí us posaré tutorials sobre com fer-vos vosaltres les joies pas a pas. Podran estar amb format vídeo o fotos+text, la majoria els teuré de Youtube però si tinc temps també en faré algun jo.

Buscant quin us podria ensenyar, vaig tenir un sorpresa! Recordeu la pulsera nova que us vaig ensenyar ahir? Doncs he trobat el tutorial de com fer-la!


Només hi ha una diferència entre la meva; aquesta ente flor i flor utilitza el nus macramé i la meva una trena. També és tota plata i la meva de colors i daurada.

Intenteu-ho i ja em direu que tal :), és un regal molt xulo i també queda molt bé per portar-la.

Aquí us el deixo:

Espero que us agradi; si el feu; ànims! no perdeu la paciència!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada