dilluns, 29 d’abril del 2013

NOVETAT AL JOIER: Pulsera amb flors

Ep! :)

Perquè tingueu idees i veieu les joies que tinc; estreno aques nou apartat; anomenat NOVETAT AL JOIER.
Tracta sobre ensenyar-vos les noves joies que em vaig comprant. A veure que us semblen, commenteu!

Per tant avui estrenem!

Ahir vaig anar tot el dia d'excursió a l'Estartit; i en un poblet molt bonic d'aquella zona em vaig comprar una pulsera en una botiga que venien bijuteria.
No sabia quina triar ja que m'agradaven varies; però al final em vaig decidir per una que és de color marró (el fil) i té flors fetes amb boletes de diferents colors.

Com que així suposo que no us en feu gaire l'idea he fet bastantes fotos, aquí les teniu:








Espero que us hagi agradat!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada