diumenge, 26 de maig del 2013

RECOMANACIÓ BOTIGA: ACCESSORIZE

Tornem amb les recomanacions de botigues!

Aquest cop és una que em sorprèn ja que sempre que hi vaig m'encapritxo d'alguna cosa i no em puc ressistir!
Parlo de l'Accessorize, una botiga amb accessoris (com diu el seu nom!). Tenen joies però també altres complements com bufandes, gorros, llibretes, bolis....

Tenen unes coleccions moníssimes, amb flors i estampats. N'acostumen a haver-hi als aeroports i també per molts llocs.

Us deixo la seva pàgina web: Accessorize.

M'he comprat poques coses allí perquè em cau una mica lluny, però alguna cosa si que m'he comprat a part; sovint visito la seva web i hi ha cada producte.. que m'enamora!

Aquí us deixo les fotos del que jo tinc de la botiga.



Aquest clauer tant mono que representa una tetera me'l vaig comprar quan vaig anar a Anglaterra






Això és de l'Accessorize de Barcelona, és per penjar a la porta. Estava amb totes les inicials i també hi havia una gran varietat d'espampats però jo vaig triar aquest.


Com que el blog parla de joies us he fet un recull de fotos de les que m'han agradat més, és només perquè us en feu una idea, totes les podreu trobar a la seva web.


2 comentaris:

  1. A mi, aquesta botiga, m'apassiona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Paula! Encantada de coneixe't.

      Concidim perquè a mi també m'encanta! Per això l'he posat aquí perquè l'altra gent que no sabia que era ho sàpiga i es pugui perdre entre tot el que tenen!

      Per cert, com has descobert el blog? Tu també tens un blog? M'agrada molt que t'hagis fet seguidora, però si encara vols particpipar més, pots participar en un concurs. Aquí et deixo l'enllaç d'aquest mateix blog perquè hi vagis! http://lesjoietesdelamaria.blogspot.com.es/2013/02/concurs.html

      Espero la teva resposta :)

      Maria i les joietes

      Elimina