divendres, 31 de maig del 2013

NOVETAT AL JOIER: PULSERA FLUO AMB SENEFA


Dijous passat vaig visitar en una excursió escolar, el Poble Espanyol. Molts de vosaltres ja el coneixereu però pels que no, els hi recomano.

El cas és que, allí, hi han algunes botigues. Entre les quals no hi poden faltar la venda de bijuteria.

Totes les amigues que anàvem juntes ens vam comprar una pulsera.
Jo, vaig trobar molt original i diferent l aque us ensenyaré ara. Està feta de fil "satinat" (anomenat "cola de ratón") i fa un degradat de colors flúor. L'estructura és una senefa que fa zig-zag.

Espero que us agradi! Ara que ja he acabat gairebé tots els examens publicaré més sovint perquè tinc moltes idees.











2 comentaris:

  1. Respostes
    1. Hola Laia!

      Moltes gràcies! A mi també m'encanta, ara me'n vaig comprar una el dissabte, que pròximament posaré el blog per ensenyar-vos-la , i les dues juntes queden fenomenal!

      Et nova en aquest blog oi? Jo encantada de tenir més gent que el visita! Si t'agrada, et pots fer seguidora i no t'oblidis de commentar les entrades perquè em fa molta il·lusió cada commentari!

      Si encara vols ser més participativa, pots participar en un concurs!!
      Aquí et deixo l'enllaç d'aquest mateix blog:
      http://lesjoietesdelamaria.blogspot.com.es/2013/02/concurs.html

      Maria iles joietes

      Elimina