dilluns, 17 de juny del 2013

AL CAP DE MOLT DE TEMPS... ESTIU!!!

Bona tarda!!!

Ja sé que fa moltíssim que no us escric, perquè com molts, he estat molt ocupada en els exàmens de fi de curs.
Per la meva tornada, tinc moltíssimes novetats! Que entre llibre i llibre se m'anaven acudint.
Totes aquestes idees es faran realitat durant aquesta setmana perquè la següent, no podré escriure, estic de campaments!
Després us escriuré durant tot l'estiu, no em puc comprometre a fer més o menys entrades que fins ara sinó més o menys igual.

Vinga que ja queda poc!

Per acabar us deixo algunes fotos:








I una altra de les meves noves xancles, que m'encanta tant la foto com elles!
 





2 comentaris:

  1. M'encannten les xancletes!! D'on són?

    Bon Estiuuu!! =)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, benvinguda!

      A mi també m'encanten, i encara que el blog no tracti sobre això les he volgut posar! Ja les vaig "fitxar" a l'hivern, i ara, de seguida que he pogut me les he anat a comprar. Les lluiré molt aquest estiu!
      Per cert, són de la botiga d'esports Decathlon (http://www.decathlon.es/), i només costen 5'95€! Aquí et deixo l'enllaç directe: http://www.decathlon.es/chanclas-playa-100-jbay-mujer-id_8241958.html

      Ja he vist que t'has fet seguidora, t'agrada aquest blog? Tu també en tens un? Per la foto de perfil, he vist que t'agraden molt el jocs de la fam, com a mi! Si vols, pots anar a aquesta entrada (http://lesjoietesdelamaria.blogspot.com.es/2013/05/imatge-compartidapulseres-jocs-de-la-fam.html) i mirar què et semblen aquestes pulseres sobre la triologia.

      Ens llegim per aquí!

      Maria i les joietes

      Elimina