dissabte, 13 de juliol del 2013

El producte: AMB EL SÍMBOL D'INFINIT!


Segurament que no us serà una novetat, perquè aquest any el famós símbol de l'infinit l'hem pogut veure en molts productes. S'ha posat molt de moda sobretot en roba i bijuteria.


No l'he pogut veure en aquests llocs low-cost que també tenen joies i són molt asequibles per tothom com Bershka, Blanco, Pull and Bear...
Però si en botigues del meu poble, i estic desitjant comprar-me'n una!! 
Buscaré per pàgines webs i així estaràn a l'abast de tothom; ja us informaré!

Us faré un recull de totes les fotografies que he trobat al google de pulseres amb aquest símbol:








Pròximament, més entrades sobre aquest símbol, en pulseres!















2 comentaris:

  1. M'encanten les polseres! Jo ja en tinc una


    Passat pel meu nou bloc si us plau

    http://escapefromrealitydiana.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anaid!

      Quina enveja que em fas! Estic desitjant tenir-ne una sigui del tipus que sigui. Ja estic fent la "operació en busca de la pulsera amb l'infinit" a veure si en trobo. Qualsevol novetat, ja sabeu que la compartiré amb vosaltres.

      Fa molt que coneixes aquest blog? T'agrada? Veig que encara no t'has fet, seguidora doncs que estàs esperant!?!?! Tot i això moltes gràcies per commentar!

      Acabo de descobrir el teu blog, i només puc dir que m'encanta! Trobo que és molt apropiat el títol, perquè la intensió (o almenys la meva) dels blogs és que et faci desconnectar de la realitat. He vist, que és molt variat, parla una mica de tot i això està molt bé! ("para gustos los colores"). Només dir-te que em veuràs per allí commentant i visitant-lo i per descomptat em faré seguidora.

      Maria i les joietes

      Elimina