diumenge, 21 de juliol del 2013

MOLTES NOVETATS AL JOIER!: love+ mode magnet+ caputxeta

Feia temps que us volia ensenyar les meves noves adquisicions!

Us explico; el primer cap de setmana de juny, va ser la fira multisectoral del meu poble; a part de les conegudes atraccions que treuen fum, les músiques que es barregen al teu voltant i les olors de núvols de sucre, coco i xurros, també hi ha la fira medieval; paradetes amb menjar, bijuteria... Tot amb un aire medieval.
Encara que no us ho creieu, aquell cap de setmana vaig acabar amb 3 peces!

En aquesta entrada us les ensenyaré totes, les trobo molt encertades i sobretot molt originals. Us adjuntaré les fotos amb una clara i llarga explicació.


  1. Amb el penjoll love:
Aquesta potser és la que destaca menys, però m'agrada molt, primer perquè és fineta i  te la pots posar amb altres juntes de tons fluor, que queden molt bé. Segona; totes les amigues tenim la mateixa però amb diferent color, per tant té un significat especial.

Descripció:
Està fet del fil "cola de ratón" (no sé si està ben dit "cua de ratolí") en el meu cas era de color rosa fúcsia, però les meves amigues el tenien blau, rosa fluix, lila, groc, taronja...
Es posa amb un nus corredor i entre mig dels dos nusos hi ha el penjoll que hi penja la paraula "love". Podies triar entre infinits penjolls com una bicicleta, una clau de sol, flors, un peixet... I la veritat és que me'ls hagués quedat tots!!




2. Amb la tanca del magnet:
Aquesta és molt especial ja que pot ser tant pulsera com collar (2 en 1), trobo que és un molt bon sistema, que està molt ben pensat i econòmic (12€) Jo me la poso sola en una mà per la seva gràndaria i li dóna un toc força elegant al "look". És d'un estructura molt diferent a totes les que tinc fins ara. 

Descripció:
Són unes quantes tires de pell de color lila (es podien triar), a l'extrem s'ajunten totes amb mitja esfera que té la part d'un magnet (imán) s'hi s'uneix amb l'altra mitja esfera formant una volta és una collaret. Si l'hi fas dos voltes i llavors l'uneixes és una pulsera pel canell. 
Com que potser no heu entès gaire l'explicació, us deixo fotos de com és, i com queda posada:















3. Pulsera amb medalló de la caputxeta vermella
Aquesta pulsera és molt especial, m'encanta! La trobo molt original i diferent de totes les que hi poden haver. Combinable amb moltes més i amb molta roba. La veritat és que tot el que tenien en aquella parada emm va encantar, sobretot les coses amb les nines gorjuss (de les quals us en parlaré pròximament). Trobo que no li falta detall.

Descripció:
És fàcil de posar i treure ja que és de goma; tot i que té un nus per apretar-la més, al final dels dos fils d'aquest nus té dos boletes daurades. Al mig té un medalló daurat decorat pel costat que té al centre una imatge de la caputxeta vermella (molt bufona) amb el llop. En un extrem té també dos boletes daurades seguides d'un nus decoratiu. 
L'imatge de la caputxeta i el llop potser no s'aprecia gaire bé a les fotos però la veritat és que no hi falta detall!










PD: Aquesta entrada la tenia preparada des de fa bastant de temps però degut als problemes tècnics amb la meva càmara no l'he pogut publicar fina a dia d'avui. PERDONEU!




1 comentari:

  1. M'encanta la primera polsera de love.

    I el bloc tambè és molt xuloooo!!!

    Petons,

    www.escapefromrealitydiana.blogspot.com.es

    ResponElimina