diumenge, 22 de setembre del 2013

Joiok: FLUO IS COOL!

Hola :)

Ja feia un temps que no en feia i almenys jo en trobava a faltar algun! Per això avui vinc amb un Joiok!!
És un dels que m'agrada més, el flúor i la combinació de joies amb roba trobo que hi pega molt.

És tracta d'una combinació que he "creada" jo però m'agrada molt i l'utilitzo sovint amb altres peces de roba que no siguin la samarreta que us posaré a continuació.
Està clar que és molt fresc i estiuenc que queda bé amb qualsevol tipus de pantalons i que he volgut destacar els tons flúor, sobretot en els complements, ja que m'encanta.

Us deixo les fotos de moment només de les pulseres:






Com podeu veure aquesta està feta una altre dia perqué d'aquesta mà quasi no en tenia:


A la mà dreta hi portava tres pulseres fetes de macramé de colors ben vistosos, una groga, una taronja i l'altra rosa. Són ben senzilles peró queden súper bé! Aquestes me les vaig comprar a Blanco que anaven amb un munt més que també són molt xules peró trobo que aquest conjunt no queda bé entre si (per això me les poso separades).


 L'altre del peixet és una de les meves pulseres preferides per no dir la que més! Me la vaig comprar fa dos estius, llavors encara no es portaven aquests colors i em va encantar, com que faig un esport que està molt relacionat amb l'aigua; penso que representa depèn com el que m'agrada fer. Me la vaig comprar quan vaig anar de vacances a la Costa Blava.






A l'altre mà porto joies que ja us he ensenyat en altres entrades, la pulsera de love de la fira; la pulsera amb colors degradats fosforecents (del poble espanyol) i el rellotge Swatch mulicolor. Us deixo fotos per si no us enrecordeu:








I ara us parlo de la roba amb el que combino aquest Joiok és a dir; amb el Look. En aquest cas només us ensenyo la samarreta; ja que pot combinar perfectament amb uns texans o alguns shorts de colors. Hi han dibuixades tres ampolles de Coca-Cola de colors flúor amb lletres pel voltant i és de color blanc d'aquell teixit semi-transparent. Per aixó, quan encara no és estiu del tot me la poso amb una samarreta bàsica de tirants que també és d'un color coral; així em destaca més. Les dues són del Pimkie.
La samarreta em va calcada, fins i tot molta gent m'ha preguntat si de regal m'hi venien les pulseres!! ;)
Primer us poso fotos de la samarreta sola i després acompanyada de les pulseres:







Per provar una mica vaig volguer fer algunes fotos amb retoladors "fosforitos" perqué trobo que hi pega; aquí us les deixo a veure si us agraden:



















5 comentaris:

  1. M'encanta tot, tant les joies com la samarreta.
    Un petó

    ResponElimina
  2. M'encanten les comvinacions i les polseres!
    M'encantaa!!

    ResponElimina
  3. Aquí hablan en catalán creo que es, pero yo hablo en Castellano porque nose Catalán jajaja Bueno hace muchísimos meses memandaste un correo y te lo estoy respondiendo ahora, pásate por tu correo para que lo veas jejeje Si, ahora, ¿te lo puedes creer? Es para matarme, ¿o no? jajaja Y también no puedo irme sin decirte que TE SIGO!! Después de meses, pero por fin estoy aquí. De verdad te pido que me perdones por la tardanza, es que es verdad es al revez y yo me mataría a mi jajajaja Bueno, Muchos MuakiSs.. xD

    ResponElimina
  4. Mencanta tot!
    Et felicito per el blog!
    Passa tu per el meu habere que et sembla!
    El meu és de noveles juvenils!

    plujadellibresdelabelly.blogspot.com.es

    ResponElimina
  5. M'encanten totes, sobretot la de la polsera de love, M'encantaria tenir les teves joies! Són maquíssimes.

    Si vols que t'afilïi al bloc i et dediqui una entrada, deixa'm un comentari

    www.escapefromrealityanaid.blogspot.com.es

    ResponElimina